Pagina wordt geladen ...

Veelgestelde vragen


Kan ik telefonisch in contact komen met de bioscoop?
Tijdens openingstijden is de bioscoop ook telefonisch bereikbaar. Openingstijden vind je hier

Waar kan ik parkeren?
In parkeergarage Keyserstroom op zondag t/m donderdag van 07.00 - 00.30 uur en op vrijdag en zaterdag van 07.00 - 02.00 uur.

Zit er een pauze in de voorstelling?
In principe hebben al onze voorstellingen een pauze. Tijdens speciale voorstellingen kan hiervan afgeweken worden.

Kan ik mijn tickets annuleren?
Een aankoop kan in principe niet worden geannuleerd of omgeruild. In bijzondere gevallen kan er, tot uiterlijk één uur voor aanvangstijd van de voorstelling, een aanvraag ingediend worden voor tegemoetkoming met dit contactformulier. Graag volledig ingevuld contactformulier sturen naar info@luxor.nl. Aanvragen na aanvang van de voorstelling worden niet in behandeling genomen.

Kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?
De Nationale Bioscoopbon kan aan de kassa en online ingeleverd worden. Online wordt in het betaalsysteem aangegeven waar dit mogelijk is. Is het saldo van jouw bon niet toereikend dan kan je het restbedrag betalen met een van de andere betaalmogelijkheden. Er kunnen meerdere Nationale Bioscoopbonnen in een transactie worden ingewisseld. Papieren Nationale Bioscoopbonnen kunnen niet online worden ingewisseld.

Tot welke leeftijd geldt een kinderkaartje?
Een kinderkaartje geldt voor kinderen tot en met 11 jaar.

Wanneer komt het nieuwe filmprogramma online?
Een filmweek in Nederland loopt van donderdag tot en met woensdag. Nieuwe filmprogramma's worden op maandag gemaakt en worden na 17 uur gepubliceerd op de website.

Sitemap | Contact | Privacy Statement | Cookies | Disclaimer | web applicaties dotsolutions
bioscoopbon stichting bio kijkwijzer