Loading ...
  • Wat zijn de openingstijden van de bioscoop?

    De bioscoop is een halfuur voor aanvang van de eerste filmvoorstelling geopend en sluit na aanvang van de laatste filmvoorstelling. Het filmprogramma is hier per dag te bekijken.

  • Zit er een pauze in de voorstelling?

    In principe hebben al onze voorstellingen een pauze. Tijdens speciale voorstellingen kan hiervan afgeweken worden.

  • Kan ik mijn gekochte tickets retourneren?

    Een aankoop van filmtickets kan niet worden geretourneerd. In bijzondere gevallen kan er, tot uiterlijk één uur voor aanvangstijd van de voorstelling, een aanvraag ingediend worden voor tegemoetkoming via info@luxor.nl. Aanvragen dienen voorzien te zijn van de volgende gegevens: naam, adres, postcode, woonplaats, bestelnummer en emailadres. 

    LET OP: Aanvragen na aanvang van de voorstelling worden niet in behandeling genomen.

  • Kan ik mijn tickets omruilen voor een andere datum/tijd?

    FIlmtickets kunnen uiterlijk tot één werkdag voor aanvang van de voorstelling omgeruild worden. Neem hiervoor contact op via info@luxor.nl onder vernmelding van uw naam, emailadres en bestelnummer.

    LET OP: Een ticket voor een voorstelling op zondag kan dus op zaterdag niet meer omgeruild worden.

  • Wanneer verschijnt het nieuwe filmprogramma op de website?

    Het filmoverzicht wordt elke maandag aangepast voor de komende filmweek*. Het nieuwe filmprogramma is elke maandag na 17 uur zichtbaar op onze website. Vanaf dat moment zijn er ook tickets te koop. 

    *Een filmweek loopt in Nederland altijd van donderdag tot en met woensdag.

  • Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

    Staat jouw vraag niet bij de veelgestelde vragen, dan kun je contact opnemen via het contactformulier. Mocht je dringende vragen hebben in de avonden, weekenden of tijdens de feestdagen, dan vragen wij je telefonisch contact op te nemen met de bioscoop.