Loading ...

Kun je geen genoeg krijgen van films? Binnenkort hebben wij voor jou de oplossing!

Wat is Luxor Unlimited?

* Onbeperkt naar de film

* Speciaal tarief voor specials en events (toeslag)

* na 4 maanden maandelijks opzegbaar

€20,-

per maand

 

De Unlimited Card is vanaf juli verkrijgbaar!

 

Veelgestelde vragen:

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Een abonnement kan worden opgezegd, rekening houdend met de minimale abonnementsperiode van vier volledige betaalde kalendermaanden. De opzegtermijn is minimaal één volledige kalendermaand, waarbij geldt dat het abonnement afloopt op de laatste dag van de volgende kalendermaand. Voorbeeld: een pashouder zegt zijn pas op 19 september op, dan zal de pas geldig zijn t/m 31 oktober.
    Je kunt je abonnement opzeggen door te mailen naar unlimited@luxor.nl. Je ontvangt een bevestiging wanneer de opzegging is verwerkt.

  • Hoe reserveer ik tickets met mijn pas?

    Je kunt je kaartjes online via de website en aan de kassa bij de bioscoop. Online kies je het tickettype 'Unlimited'. Op de website geef je dit per stoel aan en kan je ook meerdere keren dit tickettype kiezen indien je voor andere pashouders tickets besteld.

  • Hoeveel kaartjes mag ik bestellen met de pas?

    Je mag met je pas één kaartje per voorstelling reserveren. Daarnaast kun je voor maximaal [6] verschillende voorstellingen kaartjes vooruit reserveren. Als je naar meerdere voorstellingen gaat, moet er ook minstens 90 minuten tussen de aanvangstijden van twee voorstellingen zitten.

  • Wanneer kan ik mijn kaartjes ophalen?

    Als je kaartjes via internet hebt gekocht kun je direct doorlopen naar de ticketcontrole. Ook je pas moet je laten controleren bij de ticketcontrole. Als je kaartjes aan de kassa koopt, dan krijg je direct een fysiek filmkaartje mee, die je kunt laten controleren tezamen met je pas bij de ticketcontrole.
    Alle kaartjes zijn pas vanaf [90 minuten] voorafgaand aan de voorstelling te scannen bij de ticketcontrole of te koop bij de kassa.

  • Hoe verloopt de betaling van het abonnement?

    Bij aanschaf van de Cinevillepas betaal je de eerste termijn vooruit. Je betaalt online door middel van iDeal. iDeal ondersteunt betaling via ASN, ABN Amro, Friesland Bank, Regiobank, SNS, Rabobank, ING, Van Lanschot en Triodos. Ook brengen wij eenmalig €0,50 iDeal-transactiekosten in rekening.
    Na het betalen van de eerste termijn ontvang je per mail een tijdelijke pas, die je direct kunt gebruiken om voorstellingen te bezoeken. Binnen 10 werkdagen ontvang je van ons jouw definitieve pas.

    Na de eerste maand verloopt betaling door middel van automatische incasso. Als de betaling niet van je rekening afgeschreven kan worden, ontvang je een herinnering met instructies om de betaling alsnog te voldoen. Als we alsnog geen betaling ontvangen, wordt de pas automatisch gedeactiveerd. Zodra de betaling door ons is ontvangen activeren we je pas doorgaans binnen drie werkdagen opnieuw. 

  • Als ik nu lid word, kan ik dan meteen gebruik maken van mijn pas?

    Ja, dat kan! Je ontvangt direct een Tijdelijke Pas in je e-mail; een pdf die je kunt printen en gebruiken om mee naar de film te gaan.

  • Aan welke eisen moet de foto voor mijn pas voldoen?

    Gebruik hiervoor een foto waarop jouw gezicht duidelijk te zien is, zonder hoofddeksel of zonnebril .Gebruik hiervoor geen foto waar je met anderen op staat. We moeten kunnen zien om welke persoon het gaat. 

  • Is mijn pas geldig voor alle films?

    De pas is geldig voor alle reguliere filmvoorstellingen (excl. toeslagen). De pas is niet geldig voor standaard evenementen zoals [voorbeelden filmevenementen waarvoor de pas niet geldt] en andere evenementen waar geen regulier ticket voor geldt. Voor sommige andere evenementen moet een toeslag betaald worden.

  • Ik ben mijn pas kwijt, wat moet ik doen?

    Je kunt een vervangende pas aanvragen door te mailen naar unlimited@luxor.nl. De verloren pas wordt geblokkeerd en je ontvangt binnen 10 werkdagen een nieuwe pas. Conform de algemene voorwaarden zijn aan het maken en opsturen van een vervangende pas eenmalige kosten van €10,- verbonden.

  • Hoe wijzig ik mijn foto, adres, rekeningnummer etc.?

    Je kunt gegevens wijzigen door de wijzigen te mailen naar unlimited@luxor.nl. Je ontvangt een bevestiging wanneer de wijziging is verwerkt.

  • Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?